Thursday, June 2, 2016

Betnovate 37






+

Breve Tanıtım: İlacın Etken Maddesi Betametazon valerat-Kliokinol ağız içi ve Cinsel organlarda görülen tepesi Yassi, parlak, mor renkli kabarcıklardan oluşan CILT döküntüsü hastalığı (planus comparar), esta kulak iltihabı, isilik cinco Boček ısırmaları ile ilgilidir. Betnovate-C Krem Hakkında Bilinmesi Gereken Hususlar: İlacın Etken maddesine Karşı bir alerjiniz varṣa bu ILACI kullanmanız önerilmez. Vücutta kızarıklığa, şişliğe ve iltihaba neden Olan kimyasalların etkilerini azaltıcı bir ilaçtır. Eger herhangi bir turde CILT enfeksiyonunuz varṣa, bu ILACI kullanmayınız. Tedavi Edilen bölgeyi hava almayacak şekilde kapatmayınız ya da bandajlamayınız. Eger çocuğun bebek bezi bölgesi Tedavi ediliyorsa Siki cinco kullanmayınız Bezler dar. Çocuk bezini bağladığınız bölgeyi temiz ve tutunuz kuru. Çocuğun bezini Sik Sik değiştiriniz. Bu ILACI 1 Yaşın altındaki çocuklarda görülen CILT hastalıklarında kullanmayınız. ILACI, kurumuş, çatlamış, rüzgar yanığı, güneş yanığı ya da açık Yarali ciltlerde kullanmayınız. Bu tür durumların tamamen iyileşmesini bekleyiniz. İyileştikten sonra ILACI uygulayınız. yüz ILACI, göz çevrelerine ve vücudun kıvrımlı Veya esde CILT bölgelerine kullanmamaya dikkat ediniz. ILACI kullanmaya başladıktan birkaç gün sonra belirtilerinizde iyileşme görülmez ya da daha kötüleşirse doktorunuzla görüşünüz. Tedavi sırasında, ciltte tahrişe sebep olabilecek, sert sabunlar, sert şampuanlar, saç boyası, Tuy dökücüler ve alkollü CILT Ürünleri kullanmaktan kaçınınız. Doktor tavsiyesi olmadan bu ILACI çocuklarda kullanmayınız. Virüs Eger, mantar Veya bakteri kaynaklı bir CILT enfeksiyonu, ağız çevresinde oluşan kırmızı kabarcıklar ile belirgin iltihabi bir deri hastalığı, gül hastalığı (rozase) ya da ano bölgesinve VE üreme organlarında kaşıntı, gençlerde görülen Kil KOKU etrafında oluşan sivilce durumlarında bu ILACI kullanmayınız. Herhangi bir CILT enfeksiyonu varṣa bu ILACI kullanmadan önce doktorunuza söylemelisiniz. Gebelik ve emzirme dönemlerinde doktorunuza danışmadan bu ILACI kullanmamalısınız. Betnovate-C Kremin kullanım Şekli: Doktorunuz bu ILACI nasıl reçete ettiyse o şekilde kullanmanız gerekmektedir. Tedavi süresince lütfen doktorunuzun direktiflerine uyunuz. ILACI uygulayacağız bölgeyi temizleyiniz. Parmağınızla Ufak miktarda aldığınız ILACI esde bir tabaka halinde ilgili bölgeye yayıp Hafif hareketlerle sürünüz. Üzerini hava almayacak şekilde kapatmayınız Veya bandajlamayınız. İlacın Olası Yan Etkileri: Karin ağrısı. nefes almada güçlük, kurdeşen, yüzde. dudaklarda. Dilde cinco boğazda şişlik gibi bir durumda doktorunuzu bilgilendiriniz. Hastalık belirtilerinde Artis Veya deri iltihabı gibi yan etkilerde ilacın kullanımını durdurup, acilen doktorunuza başvurunuz. ILAC Etken Maddesi: Betametazon valerat-Kliokinol İlgili dişime Dolgu yaptırdım Galiba vücudum enfeksiyon kaptı. Doktorun verdiği antibiotik duocid ama hap içemiyorum Acaba şurubu. Dikkatli kullanmak Gere Sik kullanılmamalı. Çok güzel yararlı kurmuşsunuz sitio bir, çok teşekkürler. Contractubex diye bir jel Var Ben hemşireyim arkadaşlar Trafik kazası yaptım Ägir ameliyatlar geçirdim Contractubex ile Thi. Yazik benim yüzümde tırnak izleri oluştu bu ILACI kullanıyorum Eger geçirmezse dermotoloji uzmanına gidicem sizde öyle. Eger doz asimi yaptıysanız hiç vakit kaybetmeden en Yakin SAGLIK kuruluşuna başvurunuz. Disim agriyodu yarim yuttum yarisini disime biraktim sonra bi yarim daha yuttum halsis lik var bende kalp carpintisi var Acil CVP.




No comments:

Post a Comment